söndag 31 oktober 2010

Underbar eftermiddag

Jaha, då är dagens träningspass avklarat.
Åtta varv på min lilla runda, d v s 25 km blev dagens facit. Eftersom klockan ligger kvarglömd på jobbet vet jag bara en ungefärlig tid, skulle tippa att det blev 1h 54 min. kroppen svarar jättebra och tekniken blir allt bättre.
Nu blir det cykel måndag och onsdag och förhoppningsvis rullskidor på torsdag.
Summa av oktober månads skidåkande blev nog cirka115 km, varav det allra mesta den andra halvan.
Det känns bra inför det ska komma om cirka 125 dagar.
Amatören

2 kommentarer:

Mian sa...

Klockan kvar på jobbet.. inte vetskap om den e x a k t a tiden... illa illa ;)

Jag tror att den kommande veckan blir fin, bra cykelväder är utlovat.

Anonym sa...

Jo, Mian, visst är det lite pinsamt att man glömmer kronometern på jobbet.
Men i morgon på hemvägen hoppas jag att den sitter på armen som vanligt,
liksom kommande ledighets träningspass.
Thomas